over and out

Idag är jag hemskt trött, vet inte om det beror på det trista vädret eller att jag vaknade upp mitt i ett trött tillstånd i morse. Kanske både och.
Igår kväll var vi hemma hos liza och micke på en liten kusinträff, det var hur trevligt som helst! Gästerna var jag, Frida, Sofia, Jonathan och Madelene och Mia och Erik.
Vi gjorde pizza och kladdkaka och lekte lekar och hade trevligt:) Önskar att jag hade bilder att visa därifrån men jag har ju tyvärr ingen kamera..!
idag när jag kom hem gick jag och hämtade ut mina böcker som har kommit från adlibris, jag beställde L.A Candy av Lauren Conrad och Paolo Coelhos Veronica bestämmer sig för att dö. Så idag ska det läsas! Först måste jag dock läsa ut en annan bok som jag lånade på biblioteket förra veckan, Solrosskogen av Torey Hayden. Den boken är jättebra så den kan jag rekomendera!



vad jag tycker om den här låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0