så, nu kör vi!

japp, jag har bestämt att det är dags att börja blogga igen! Jag har ju lite mer fritid nu när jag går i skolan halva dagarna, så kände att jag har nog tid att skriva av mig lite här. dessutom händer det såå mycket i mitt liv just nu! hahah nej, det gör det verkligen inte, men ändå:)

De senaste dagarna har jag varit sjuk, efter att Ross och Alex var här i helgen blev både jag och Frida superförkylda! mystiskt, vad hade de med sig från england egentligen?? nedå det var säkert kylan som gjorde det, vi var ju ute och vandrade på stan rätt mycket alla dagarna.
Så jag har ialla fall inte kunnat dansa, vilket känns väldigt tråkigt med tanke på att vi precis har haft lov..
Jag har vart hemma idag och i tisdags från skolan. men jag har besämt att imorgon ska jag minsann vara FRISK och kunna vara med på dansen:)

jag har försökt att få till någon slags header här. Vet inte om jag lyckades så bra, men det tar sådan tid att fixa iordning en header så jag vet inte om jag har ork att ändra. det får nog vara så här ett tag.

hoppas ni har en fin torsdag!:)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0