gahh

ååååå! jag trodde csn skulle komma idag, var helt säker! men tydligen kommer det imorgon.. hehe inte superstor skillnad men jag hade ju planerat att gå och handla och sånt..
imorgon ska vi åka till Falkenberg på eftermiddagen och se en dansföreställning, Equal tror jag den hette. Ska bli kul!
idag på impron kom estetklasserna(dans) till oss eftersom de har ngt som kallas estetvecka hos dem.
Vi fick gå ner i källaren och kolla på kostymförrådet, alla fina klänningar och masker! Hur mycket som helst fanns där nere, vår lärare har ärvt hela Ivo Cramérs kostymförråd och det är jättefint! Vi visade också upp en Ivo Cramér dans som vi lärt oss, en 1700tals dans, så vi fick dansa i fina långklänningar i olika färger:)
I helgen ska jag åka hem till munkedal. det ska bli skönt, det är lätt att man känner sig ensam när man bor själv såhär.
nu ska jag iväg till skolan igen och dansa modernt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0