FREDAG!

hejhej, idag har vart en härlig dag!
jag bestämde mig ju igår för att vara med på dansen idag och det var jag också. Det gick bra, förkylningen är på väg ut ur mitt system! Det var skönt att dansa igen, vi hade först balett och sedan jazz. åh på jazzen fortsatte vi med en koreografi som vi ska ha med på föreställningen i vår. den är rolig, rätt dramatiskt och sådär. men som min lärare sa, If you don't like drama, go home to mama! hehe.

Ikväll har jag bara tagit det lungt, kollade på Valentine's day förut, den var rätt bra! Det var mååånga kända skådespelare med + några helt otippade som Taylor Swift och Taylor Lautner..!
jag såg på idol också, ikväll var det ju lite sådär men jag har ju bara fyra kanaler:) hur som, jag vet ju ändå vilka som kommer stå i finalen, olle och linnea. Japp, så kommer det bli. hoppas elin åker ut ikväll!
Imorgon ska jag till Göteborg och träffa frida och liza och några kusiner förhoppningsvis, och hälsa på farmor.
Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0