BORT FRÅN AVGASERNA

Ni fattar inte hur varmt det har varit här idag! Vet inte hur många grader men supervarmt iallafall. synd då att jag har stått inne i butiken hela dagen och tampats med alla solbrända turister..! oj oj det har nog aldrig varit så fullt upp som det var idag, jag sålde skor för £2000, såå 20000kr circus... och det var bara jag. galet busy var det, fatta att jag var irriterad när jag tänkte på att jag tjänar bajsbajslite pengar för slitet.
nog om det, imorgon är jag ledig! Och det ska bli superfint väder imorgon med:) och vet ni vad vi ska göra, något jag har velat göra flera månader! Åka ut till landet! the english countryside! Det är Sams födelsedag så jag och Maya ska följa med han och Alex och Ross någonstans utanför London och äta mat o.s.v. Ska bli så skönt att komma Utanför London och se lite natur. Så det ser jag verkligen fram emot. 
bye


Kommentarer
Postat av: Ida

Åååååååh! Hoppas ni får jättekul!!!!! :D

2010-05-23 @ 10:41:28
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0