PARDON ME

Hej, idag har jag jobbat och haft ont i huvudet hela dagen.. inte alls särsklit trevligt. Helgen var bra, fastän vi inte gjorde så mycket. I söndags var det meningen att vi skulle åka till Camden för att Hanna skulle tatuera sig. en liten stjärna bakom örat, jag tror det kan bli väldigt snyggt! Har aldrig varit mycket för tatueringar, men det här Hanna, kan bli magnifikt! ialla fall åke vi inte dit eftersom vädert var så dåligt.
I lördags var jag, frida och maya i Shoreditch (östra london) på fest hos Madelene på mitt jobb. det var roligt!
Igår kväll åt vi godis och kollade på film, först 500 days of summer och sedan Closer. Jag har aldrig sett Closer förut men den var otroligt bra. Vill se den snart igen!
idag berättade jag för tamara på mitt jobb att vi inte hade på oss uniformer när vi gick i skolan, det tyckte hon var roligt och lite konstigt. det är kul när man inser att det som man själv tar som givet är helt annorlunda för någon annan.
Nu ska jag gå och läsa en bok, the last song, som också går på bio just nu. som vanligt med en Nicholas Sparks- bok är den hemskt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0