FREDAG

Det är sommar i London!! Åtminstone känns det som det, vädret är underbart. därför känns det inte så kul att åka och jobba idag..
igår jobbade jag och på kvällen gick jag och frida till Ravenscourt park med sebbe och andreas och spelade lite fotboll, shit vad man kan bli utmattad av fotboll! jag blev svintrött. <Sedan gick vi hem och kollade på någon tråkig film och gick och la oss...
jag måste köpa batterin till min kamera så jag kan ta lite kort, det får bli helgens uppgift!
hoppas allt är bra hemma:)

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej Sanna!! Allt är bra i sverige, skönt att det börjar bli sommar här också nu. För några dagar sen hade norrland varmast i europa, det är ju lite knäppt :) Kommer ni hem till midsommar? Hälsa frida!!

Kram

2010-05-21 @ 16:04:14
Postat av: Ida

2010-05-21 @ 21:38:01
URL: http://i
Postat av: Ida

Vet verkligen inte vad som hände här ovan men jaja. Vad roligt att du uppdaterar så mycket nu! Jätteskoj!!

Susannaaaaaaa!! Kan du ringa mig eller skicka ett sms så att jag får ditt nr, så jag kan ringa dig!! Behöver prata!! Här är det varmt och skönt men växlande väder annars, regn, hagel, åska, strålande sol m.m. Lite underligt! Hoppas ni har det bra! Saknar er! Hälsa de andra! Puss

2010-05-21 @ 21:41:00
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaaaaa, ring ring!!!!!!!!!!!!!!!! RIIIIIIIING! :P

2010-05-22 @ 10:03:16
Postat av: mamma

hej

det är inte försent än susanna att dansa.

kontakta Löftadalens Folkhögskola

det kansek går att söka dit även om det är lite sent

de har intagningsprov med dans några dagar innan midsommar, då är du ju hemma.

kontakat dem och hör efter.

kramar mamma ,,,,

2010-05-22 @ 10:18:49
Postat av: Louise

Darling! Håller helt med Ida, kul att du uppdtarera lite mer frekvent nu! Tummen upp. ;)

Du ville ha min bloggadress, här har du den.

Skönt det var att prata med dig på skype. Snart ses vi! Saknar dig!!! :)

puss puss

2010-05-22 @ 17:23:06
URL: http://thereseolouise.blogg.se/
Postat av: Liza

Hej igen! Jag håller med mamma, sök dansutbildningen!

2010-05-22 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0