20

Den senaste veckan har det varit fullt upp, det har gått hur snabbt som helst och nu är det helt plötsligt dagen då vi ska åka hem...när ida var här var vi b.la på museum, national gallery och national portrait gallery, och bara umgicks mest! I torsdags var jag, Frida och Maya och såg The Lion King, musikalen! Den var heeeelt otrolig, jättejättebra verkligen. Jag har varit på Pineapple och dansat några gånger vilket har varit kul. Annars har vi mest hängt med maya och hanna och njutit av sista veckan i london. Igår åkte jag och Frida med Alex o/co till Cuffley (tror jag), för att hälsa på Ross som bor där. Det ligger utanför london i norr, ett jättegulligt litet samhälle. Man var typ ute på landet fastän det bara var en timme från london. nice:) hemma hos ross åt vi pizza, lekte med hans två dalmatiner och badade i jacuzzin som han hade i trädgården. vi satt i jacuzzin i säkert tre timmar, ashärligt!
Nu håller jag och frida på och packar det sista, känns jättekonstigt. Jag tror ärligt talat inte jag har fattat att vi ska flytta hem igen. jag packar ihop allt, säger hejdå till vänner, men samtidigt, jag är fortfarande kvar i London. det blir nog jobbigast när jag väl kommer hem, när jag faktiskt inser att jag inte ska tillbaka.
Det ska också bli väldigt skönt att komma hem, jag har ju bara varit hemma en gång på nio månader...och det blir kul i sommar, och väldigt skönt att inte behöva jobba:D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej. Googlade på pineapple dancestudios klasser och fick fram din blogg. jag blir helt tokig för jag hittar inte någonstans vad klasserna kostar på pineapple. Hittar bara priser för medlemskap, men det måste ju också kosta för själva klassen och isåfall hur mycket?? snälla hjälp. Kram!

2010-11-24 @ 23:07:32
URL: http://ckk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0