ROLIGHETER!!

Hej, "förlåt för dålig uppdatering", men jag har haft fullt upp flera dagar i rad! I fredags gjorde jag och Frida våra livs färd, vi gjorde något som vi velat göra superlänge, vi hyrde inlines och åkte runt i London Town! Hjälp vad roligt det var, verkligen att rekomendera om man har lite tid över i london! Ni ska absoult få en mycket detaljerad karta över våran rutt, vi åkte typ runt hela staden, 4timmar tog det!
På fredag kväll åkte jag till Kentish Town där Jess på jobbet hade "avskedsdrinkar" för oss som ska sluta/har slutat nu, hehe vi är fyra stycken inom bara några veckor:) stackars bossen. Det var trevligt.
Igår hade vi fullt upp med att fira Hanna som fylle 19 i torsdags. Vi träffade henne i parken här bredvid där vi hade gjort i ordning med tårta och presenter, och en stor överaskning; att Ida är här och hälsar på:D yeeey! hanna visste ingenting så hon blev rätt så överaskad och glad:) kul!!
Igår på kvällen var hängde vi med Alex o/co till Clapham i södra London för att se på matchen England-Usa. Vi var inne i en teater där de visade matchen på londons största duk, det var helt knökat med folk, med andra ord stört mycket snygga engelsmän! efter det åkte vi vidare till Koko som ligger i norra london, en annan stor teater som de gjort om till nattklubb, härligt ställe! 

Men idag folks har jag gjort något otroligt härligt, jag har vart på Pineapple och dansat en Masterclass i modern dans, det är en koreograf från L.A som heter Tokyo som hade en Workshop dag där idag. åh det var så härlig och roligt eftersom jag har kollat in mycket av hans koreogrfier på youtube tidigare:)
efter dansen åkte jag hem och sedan bar det ganska snabbt av till Brixton för att gå på en dagsfest som maya tidigare varit på. det var svinkul! tack maysan.
okej nu förstår ni att jag har hafit fullt upp, ärligt talat har jag knappt varit hemma ordentligt sedan i torsdags. Men inte mig emot:)


Ni får kolla noga för man SER TYP INGET!



Kommentarer
Postat av: mamma

jag försåtr att ni inte hinner ringa hem.Vilket härligt liv ni lever, roligt att du dansat.

hälsa Frida

ska bli roligt att träffa er snart

2010-06-14 @ 07:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0