OCH ALLT DU VILL HA KAN DU FÅ.

Idag var en fin dag för London. Vädret har varit underbart och alla verkar ha varit på lite bättre humör. Idag har jag jobbat och efter det åkte jag, Frida, Maya hem till Hanna (Hon är ensam några dagar i 70miljoner kr huset!!).
Vi åt finska bullar och såg på Askungen! vad det är roligt med gamla Disneyfilmer, igår var vi hemma hos Maya och kollade på Aladdin (vilken jag aldrig har sett tidigare). Det var efter vi hade haft picknik i parken (hur stavas picknik?!) Hur som, det är ju något speciellt med disneyfilmer!

jag gör min sista dag på jobbet på måndag, min SISTA! aahh ni anar inte vad det känns skönt att sedan ha två veckors ledighet innan vi åker tillbaka till Sverige. Då ska vi hinna med att göra en hel bunt med saker, känns som att dagarna bara kommer flyga iväg från och med nu. Jag ska skriva en ordentlig lista på allt jag vill göra.
Imorgon ska jag och Frida kanske åka till en Funfair som ligger i Putney. nöjespark, tivoli. Ross o/co bjöd med oss, skulle kosta 20 att gå  in,vilket ändå inte är jättebilligt.. men inte jättedyrt heller antar jag:) imorgon ska jag och frida också gå till parken och se till att få sol, steeeeka i värmen! ÖNSKAR JAG HADE SOLOLJA, BOLLOCKS! orkar inte köpa.

night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0